ZABAWKI

Jak widac, ostatnio, zamiast do dziennika, wszystkie moje durnowate przemyslenia i listy laduja tutaj 🙂 Ale trzeb akorzystac z z ycia, bo zapisalam sie na kurs ICT Learning i niedlugo zacznie sie mlyn.

Wczoraj wpadl mi w rece grubasny katalog ToysRUs. Oczywiscie bardzo seksistowski, ale natrafilam i na kilka milych niespodzianek:

1. Lalke-lekarke, ktora wprawdzie wyglada jak rozowa 7-latka z wielka glowa, ale ma fartuch i instrumenta wszelakie zarowno dla siebie , jak i dla swojej wlascicielki/wlasciciela

2. Miniaturowe kolorowe kolo garncarskie (przy okazji rozbawilo mnie hiszpanskie slowko “alfareria”)

3. Interaktywny globus ze specjalnym pisakiem-wskaznikiem i zbiorem map w szufladkach

4. Mikroskop (ja kochalam swoj mikroskop straszliwie i zbieralam rozne rzeczy do ogladania, do poznego nastolectwa)

5. Zestaw maly chemik (zawsze chcialam miec cos takiego)

6. Kusze dla dziewczynek

7. Lalki-elfy, ktore (nie wiem jak) same fruwaja pod twoja magiczna rozdzka

8. Wielki zestaw sztuczek magicznych (ja mialam stosowna ksiazke, ale nigdy mi sie nie chcialo przygotowac czy wynalezc akcesoriow)

9. Zestaw “moja mala stajnia” z 4 konmi i roznymi narzedziami do utrzymywania ich i ich boksow w czystosci

10. Rodzinka krolweska swinki Peppy – sliczne figurki

O najgorszych zabawkach moze sie jeszcze rozpisze, na razie trzeba mi do pracy – na szczescie na dworze slonce i 21 stopni 🙂

Tags:

2 Responses to “ZABAWKI”

  1. Natalia Peek-Poźniak Says:

    No to ja zamawiam! Najbardziej podoba mi się globus. Gdzie mogę go znaleźć, jakaś nazwa, numer produktu?

  2. sulthien Says:

    http://allegro.pl/globus-polityczny-fizyczny-280-mm-interaktywny-i3568752978.html

Leave a Reply

