LIFE HACKS

Kiedys to sie nazywalo “porady babuni”, ale babuni juz sie tak nie szanuje i doradzac moze kazdy, np. ta pani, ktora uswiadomila mi, ze nie jestem sama na swiecie, i ktora ma naprawde fajne pomysly (i gigantyczne usta):

Oto moja ulubiona dziesiatka:

1. LISTA ZAKUPOW

Wlasny patent: wyobrazamy sobie, ze prostokat naszej karteczki to plan supermarketu i zapisujemy produkty tam, gdzie sie w sklepie znajduja (na przyklad jesli wybieramy sie po ryby do P&P na Promienistej, to “pasta z makreli” laduje w gornym prawym rogu naszej karteczki).

2. TERMOFOR

A jeszcze lepiej dwa. Bardzo mnie relaksuja i pomagaja zasnac (szkoda tylko, ze nie ma mi kto ich podgrzac w srodku nocy).

3. SZKLANKI NA MAKIJAZ

W mojej lazienkowej szafce trzymam cztery przezroczyste szklanki: na produkty do ust, do oczu, do twarzy i ostre (nozyczki, pilnik, golarka, pensetka).

4. ZDROWE SERCE PLUS

Dla wszystkich hipochondrykow: olej rybi (DHA i EPA), koenzym Q10, ekstrakt z czerwonego wina, kwas foliowy, chrom oraz witaminy E, B6, B12 i A

5. RENU LIP AND EYE ACTIVE LIFT

Byc moze to zbieg okolicznosci, ale jak na razie wierze, ze jest to jedyny znany mi srodek na cienie pod oczami.

6. CHOCOLATE CHIPS

Nie wiem czemu, ale zjedzenia paczki chocolate chips (http://en.wikipedia.org/wiki/Chocolate_chip) zabiera mi znacznie wiecej czasu niz zjedzenie tabliczki czekolady.

7. SWIECZKI

W lazience, w sypialni – relaksuja, usypiaja i pozwalaja oszczedzac prad. Ponizsza jest stosunkowo tania i pieknie pachnie (tzn. nie tylko sama w sobie, ale i w caly pomieszczeniu), a napis na szklanym opakowaniu slicznie sie podswietla: 

http://www.yves-rocher.pl/wyszukaj?q=%C5%9Awieczka+zapachowa+Z%C5%82ota+Wanilia 

8. ZIARNA SLONECZNIKA

Dosypywac do wszystkiego.

9. DOBRY DENTYSTA

Taki,  ktory pracuje sam, wiec nie moze zwalac na nikogo winy. Z nowoczesnym rentgenem, asystentka, siatkami na wlosy dla siebie i pacjeta, ceratka izolujaca pole zabiegu, mikrokamerkami i mikroskopem. I dobra muzyka zamiast ekranu z reklamami. Warto. (Tak na marginesie, moj jest Francuzem, wiec mnie caluje na powitanie i pozegnanie).

10. KALENDARZ CHODAKOWSKIEJ

Do sportu moze nie zacheci, ale pomaga sledzic wlasne nawyki zywieniowe, nastroj i aktywnosc.

Tags: ,

4 Responses to “LIFE HACKS”

  1. shieldmaiden26 Says:

    Zapisałam sobie z Twojej listy Renu Active Lift (będę stosować pod oczy, żeby nie wyglądać jak ta pani!). Świeczka faktycznie jest fantastyczna, a chocolate chips trzeba w Polsce zamawiać przez Internet, bo nigdzie ich nie ma 😦

    • sulthien Says:

      Ten caly kremik kosztuje 30 funtow (nie umiem go znalezc w miejscowym internecie), wiec moze skonczy sie na mojej probce z Glossybox, a szkoda, bo nie chce wygladac na smutna i zmeczona. Byc moze pomoglo tez stosowanie tego specyfiku lacznie z innym gadgetem z Glossybox: gabeczki z amorfofalusa :p Chips w takim razie moge zawsze przywozic. Kupujesz tutaj? http://www.britishshop.pl/Wiecej-O-BritishShop

  2. shieldmaiden26 Says:

    U mnie działa tylko korektor.

Leave a Reply

